دعوت «یوسف تیموری» برای پیوستن به «پویش جبهه مردمی ایران» + فیلم
گروه فرهنگی-صدای امیدشهر:یوسف تیموری با حضور در مرکز جمعیت هلال احمر تهران و پوشیدن لباس امدادگری، ضمن تبریک سال نو (۱۴۰۵)، از مجاهدتهای شبانهروزی امدادگران در سراسر کشور قدردانی کرد و افزود: پوشیدن این لباس برای من مایه افتخار است. وظیفه خود دانستم که برای عرض خداقوت به این عزیزان که کارشان همیشه، چه پیش از جنگ و چه در شرایط دشوار فعلی، سخت و حساس بوده است، در اینجا حاضر شوم.
وی با اشاره به لزوم مشارکت تخصصی مردم در بازسازی و یاریرسانی، به «پویش جبهه مردمی ایران ما» پیوست و اظهار کرد: از همه کسانی که در زمینههای فنی، تأسیسات، ساختمانسازی و هر تخصص دیگری توانمندی دارند، دعوت میکنم به این پویش بپیوندند. ما چه در این روزهای جنگ و چه در دوران بازسازی پس از آن، به همت و تخصص یکدیگر نیاز داریم.
این هنرمند ضمن آرزوی صلح و آرامش برای تمام مردم جهان و بهویژه هموطنان ایرانی، گفت: از همینجا به تمامی نیروهای داوطلب و امدادگران هلال احمر در سراسر ایران سلام عرض میکنم و سال نو را تبریک میگویم. امیدوارم بهزودی شاهد روزهای خوب و آرام باشیم.
بدون نظر! اولین نفر باشید