معاون برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج از پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان غرامت به خسارتدیدگان جنگ سوم در کرج خبر داد.
پرداخت ۲۳۰میلیارد به آسیبدیدگان جنگ در کرج
۲۳۰ میلیارد به آسیبدیدگان جنگ در کرج پرداخت شد
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری امیدشهر؛ منوچهر غفاری، معاون برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج، در نشست شورای اداری شهر کرج که در کمالشهر برگزار شد، گفت: پس از حملات جنگ سوم آمریکایی – صهیونی و خسارت به واحدهای مسکونی و تجاری در این شهر، بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان غرامت به شهروندان آسیبدیده پرداخت شده است.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری کرج در زمان بروز خسارتهای ناشی از حملات دشمن آمریکایی – صهیونی اظهار کرد: در نخستین روزهای پس از شروع حملات دشمن ، شهرداری کرج در کنار تیمهای عملیاتی فعالیت خود را آغاز کرد و پس از هر حمله، گروههای امداد و نجات به همراه مدیریت شهری در محل حادثه حضور پیدا میکردند
وی افزود: در همان ساعات اولیه، مقدمات لازم برای حفاظت از محدودههای آسیبدیده فراهم و تیمهای عملیاتی در محل مستقر شدند و عملیات آواربرداری و رسیدگی به وضعیت شهروندان آسیبدیده انجام گرفت.غفاری با بیان اینکه مدیریت شهری در تمام حوزهها در این روند حضور فعال داشت، گفت: تیمهایی در حوزههای مدیریتی و کارشناسی در شهرداری تشکیل شد تا ارزیابی خسارت نقاط آسیبدیده را انجام دهند.معاون برنامهریزی و توسعه شهرداری کرج ادامه داد: در این زمینه حدود ۲۰۰ پرونده برای جبران خسارت تشکیل شد که منجر به پرداخت غرامت به آسیبدیدگان شد.
وی افزود: در مجموع حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای مسکونی و حدود ۳۰ میلیارد تومان خسارت به واحدهای تجاری کرج پرداخت شده است.
غفاری با اشاره به میانگین پرداختها بیان کرد: میانگین غرامت پرداختی برای واحدهای مسکونی حدود ۹۱ میلیون تومان و برای واحدهای تجاری حدود ۱۵۲ میلیون تومان بوده است.
وی گفت: در مجموع حدود ۶ هزار متر مربع از فضاهای شهری دچار خسارت شد که برای بازسازی آنها نیز پرونده تشکیل شد و در نهایت حدود ۱۴ میلیارد تومان برای جبران خسارت این بخشها پرداخت شده است.
منبع: فارس
بدون نظر! اولین نفر باشید