۲۲ بهمن در البرز؛ حماسهای که دشمنان را زمینگیر کرد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در اجتماع باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور باصلابت مردم، لبیک عملی به فرمان رهبر معظم انقلاب بود و بار دیگر دشمنان ملت ایران را مأیوس کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری صدای امید شهر، داود شمس در اجتماع پرشور مردم استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور گسترده و حماسی مردم را نشانهای از وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست.
وی با بیان اینکه ملت ایران طی ۴۷ سال گذشته در مسیر انقلاب اسلامی استوار ایستاده است، اظهار کرد: هر زمان دشمنان فشارها و تهدیدها را افزایش دادهاند، عزم و اراده ملت ایران برای تداوم راه نورانی انقلاب و حرکت بهسوی قلههای پیشرفت و عظمت راسختر شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اقدامات خصمانه دشمنان، افزود: ملت ایران با تقدیم خون پاک شهدا از ارزشها و آرمانهای خود دفاع کرده و هرگز از این مسیر خسته نخواهد شد.
شمس تأکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیامی روشن به بدخواهان ملت ایران بود و نشان داد مردم همچنان پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستادهاند و در برابر تهدیدها و فشارها تسلیم نخواهند شد.
بدون نظر! اولین نفر باشید