دیدار نوروزی اعضای هیئت رئیسه کانون بازنشستگان و خانه کارگر با مدیرکل تأمیناجتماعی استان البرز
به گزارش پایگاه خبری صدای امید شهر، اعضای هیئت رئیسه کانون های بازنشستگان و خانه کارگر استان با حضور در دفتر مدیرکل، با داود سعدزاده دیدار و گفتوگو کردند.
در ابتدای این نشست، مدیرکل ضمن تبریک سال نو به حاضران و آرزوی پیشرفت و سربلندی ایران عزیز و مقتدر در سال جدید و قدردانی از شرکای اجتماعی سازمان بهویژه کانون های بازنشستگان تاکید کرد و گفت: در این برهه حساس باید توجه ویژهای به رفاهیات و معیشت بازنشستگان عزیز داشت.
وی با اشاره به شرایط خاص استان البرز، گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر بیمهشده اصلی در استان تحت پوشش تأمیناجتماعی هستند که از این تعداد ۴۲۴ هزار نفر در قالب کارگاهها و شرکتها بیمه پرداخت میکنند. در کنار این جمعیت فعال، ۲۳۰ هزار مستمریبگیر داریم که نشان از حجم بالای خدمات سازمان در استان دارد.
سعدزاده با بیان اینکه کانونهای بازنشستگان نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی عمومی دارند،افزود: مطالبه گری شما، مطالبه گری درستی بوده شرمنده برخی کمبودها هستیم و ان شاءالله پیگیری مجدانه در جهت رفع مشکلات سازمان خواهیم داشت.
وی ضمن اشاره به پیگیریهای انجامشده در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان، بهموقع بودن پرداختها و تشکیل کمیته پژوهش و پویایی کانون، بیان کرد: از تشکیل کمیته پژوهش و برگزاری نشستهای هماندیشی استقبال میکنیم و آمادهایم خلاصه طرحهای پژوهشی را برای بررسی و انتقال به ستاد در دستور کار قرار دهیم.
سعدزاده از تلاشهای اعضای هیئترئیسه کانون بازنشستگان قدردانی کرد و گفت: تعامل مثبت و همافزایی میان ادارهکل و کانون بازنشستگان، موجب ارتقای خدمات و رضایت جامعه هدف خواهد شد. از حضور فعال بازنشستگان در برنامههای فرهنگی، ورزشی و همایشهای سازمانی نیز قدردانی میکنم.
در پایان این نشست حاضران به بیان دیدگاهها، پیشنهادات و چالشهای پیش روی خود پرداختند و در خصوص راهکارهای عملیاتی برای تحقق اهداف سازمان تبادل نظر کردند و بر تقویت همکاریهای دوجانبه، استمرار نشستهای تخصصی و پیگیری طرحهای رفاهی و پژوهشی بازنشستگان تاکید شد.

بدون نظر! اولین نفر باشید