تجلیل از دندانپزشکان و دستیاران مراکز درمانی تامین اجتماعی استان
به گزارش پایگاه خبری صدای امید شهر، همزمان با روز دندانپزشک، داریوش طاهرخانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز، با حضور در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان، ضمن تبریک روز دندانپزشک، از زحمات و خدمات دندانپزشکان و دستیاران دندانپزشکی مراکز درمانی قدردانی کرد.
طاهرخانی در آیین تجلیل از دندانپزشکان، اظهار داشت: در مسیر خدمت به سلامت جامعه، دندانپزشکان و تمامی تلاشگران عرصه سلامت دهان و دندان همواره با ظرافتی خاص، میان علم و هنر پیوند برقرار می کنند و با هر مداوا ضمن اهدای لبخند زیبا، نه تنها دردها را تسکین می دهند، بلکه اعتماد به نفس، شادابی و سلامت را به مراجعین باز می گردانند.
وی با تبریک فرارسیدن بیست و سوم فروردین ماه روز دندانپزشک، به تمامی دندانپزشکان و تلاشگران عرصه دهان و دندان، از تلاش های خستگی ناپذیر، دقت نظر و تعهد حرفه ای آنان در ارائه خدمات درمانی به مردم جامعه بهخصوص بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی قدردانی کرد و خدمات آنان را تضمین کننده سلامت مراجعین و مایه مباهات نظام سلامت کشور بر شمرد.

بدون نظر! اولین نفر باشید