احتمال تغییر ساعات کاری ادارات البرز از خردادماه؛ تشکر از کارکنان پست
پایگاه خبری صدای امید شهر:مهدی فراهانی درحاشیه بازدید از اداره کل پست البرز با اشاره به حضور مسوولانه کارکنان پست در شرایط ویژه کشور اظهار کرد: این کارکنان در دوران جنگ تحمیلی سوم با حضور صددرصدی و بدون وقفه در محل کار، نقش مؤثری در تداوم خدمترسانی به مردم ایفا کردند که این روحیه جهادی و مسوولیتپذیری شایسته تقدیر است.
وی با اشاره به برنامه های استان در زمینه نحوه حضور کارکنان در ادارات افزود: طبق بخشنامه صادره در تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال جاری تا اطلاع بعدی نحوه فعالیت ادارات بر اساس همان دستورالعمل ادامه خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز بیان کرد : بر اساس این بخشنامه، حضور کارکنان در محل کار به صورت ۵۰ درصدی خواهد بود اما با توجه به شرایط و تشخیص مدیر دستگاه این میزان میتواند تا ۱۰۰ درصد افزایش یابد تا ارائه خدمات به مردم بدون وقفه انجام شود.
فراهانی همچنین با تأکید بر لزوم توجه به شرایط خانوادههای شاغل بیان کرد: با توجه به تعطیلی مهدکودکها، مدیران دستگاههای اجرایی موظفند در چارچوب مقررات، همکاری و همراهی لازم را با مادران شاغل داشته باشند تا بتوانند میان مسوولیتهای خانوادگی و شغلی خود تعادل برقرار کنند.
وی در ادامه بر حمایت از کارکنان دارای معلولیت نیز تأکید کرد و گفت: ضروری است در برنامهریزیهای اداری، مساعدت و همراهی لازم با کارکنانی که دارای معلولیت هستند، صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با اشاره به احتمال تغییر ساعات کاری ادارات خاطرنشان کرد: در صورت ثبات شرایط کشور، برنامه جدید ساعات کاری ادارات تدوین شده و از ابتدای خردادماه ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

بدون نظر! اولین نفر باشید