هیئت ایرانی پس از مذاکرات فشرده سوئیس به تهران بازگشت
هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده در سوئیس، محل برگزاری مذاکرات را ترک و راهی تهران شد.
به گزارش پایگاه خبری صدای امید شهر به نقل از تسنیم، هیئت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه پس از حدود ۱۸ ساعت مذاکره و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات در سوئیس را ترک کرد.
هیئت ایرانی در جریان این مذاکرات در نشستهای دوجانبه و چهارجانبه با حضور هیئت آمریکایی و همچنین میانجیگران قطری و پاکستانی شرکت کرد و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درباره روند اجرای یادداشت تفاهم و شرایط ورود به مذاکرات توافق نهایی تشریح کرد.
بر اساس گزارشهای منتشر شده، این گفتوگوها با محوریت بررسی راهکارهای اجرایی تفاهمات اولیه، تعیین چارچوب مذاکرات آتی و بررسی سازوکارهای لازم برای پیشبرد روند دیپلماتیک انجام شد.
بدون نظر! اولین نفر باشید