هتتریک تاریخی آربلوا: مورینیو، پپ و سیمئونه!
ورزش-صدای امیدشهر:آربلوا یکی از برندگان بزرگ پیروزی در دربی است. این یک اعلام موضع دیگر از سوی این مربی محسوب میشود که بیش از پیش اعتبار او را تثبیت کرده و شانسش را برای ماندن روی نیمکت رئال مادرید در فصل آینده تقویت میکند. نامزدی او همچنین با یک «هتتریک» قابل توجه در دیدارهای پرتنش مقابل سه مربی تراز اول جهان تقویت شده است: مورینیو، گواردیولا و سیمئونه.
این مربی تازهکار حالا سه استاد را شکست داده است، ضربهای سهگانه و استادانه برای مربیای که در همین مقطع فصل گذشته هدایت تیم خوونیل A را بر عهده داشت اما خیلی سریع یاد میگیرد. فقط کافی است از مورینیو، گواردیولا و سیمئونه بپرسید.
او در پلیآف مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان با پیروزی در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بنفیکای مورینیو صعود کرد، سپس با شکست منچسترسیتی پپ گواردیولا در هر دو بازی، او را هم کنار زد و در نهایت این سهگانه را با پیروزی در دربی مقابل اتلتیکومادرید تحت هدایت سیمئونه کامل کرد. این سه مسابقه تنها در کمی بیش از دو ماه حضور آربلوا روی نیمکت، جایگاه او را بالا برده و نشاندهنده کار فوقالعادهای است که در این مدت کوتاه و در شرایط دشواری که به ارث برده انجام داده است. زیرا فراتر از جزئیات پیروزیهای معتبرش مقابل سه مربی تاریخی در کمتر از یک ماه، او رئال مادرید را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان رسانده و همچنان در کورس قهرمانی لالیگا نگه داشته است.
بدون نظر! اولین نفر باشید